Interrail – procestujte Evropu vlakem bez starostí

04.02.2018|Kategorie: Doprava, Tipy a triky|

Znáte ten neskutečně krásný pocit, když sedíte ve vlaku, venku je krásně, krajina za oknem rychle ubíhá a nic vás netíží? Nebo pocit, když se probudíte v nočním vlaku do prosluněného rána hodinku před městem, na jehož návštěvu se těšíte už měsíce? A co takhle nakombinovat to a prodloužit? Třeba dva týdny cestování vlakem po Evropě bez starostí? Že je to moc složité? Shánět jízdenky, riskovat zpoždění… Ne, nemusí být.

Po článcích Jak ušetřit na cestování vlakem u našich sousedů a 7 tipů, jak cestovat levněji vlakem po Evropě  vám představíme Interrail – síťovou jízdenku, která platí variabilně v jednom evropském státě, anebo rovnou v celé Evropě.

interrail

Večer nasednete do vlaku, ráno se probudíte o tisíc kilometrů dál. No není to krása? 🙂

Co je Interrail

Síťová jízdenka Interrail platí až na vybrané státy (Albánie, Pobaltí, Ukrajina, Moldávie) v celé železniční síti Evropy a Turecka. Můžete si vybrat, zda budete cestovat po jednom z třiceti států, anebo v rámci celé Evropy. Délku platnosti jízdenky můžete zvolit v mnoha dostupných variantách od tří dnů v rámci jednoho měsíce až po celý měsíc.

Jízdenky mají čtyři cenové kategorie: pro mládež od 12 do 27 let, pro dospělé od 28 do 59, pro seniory nad 60 let a pro rodiny s dětmi, kdy jeden člen rodiny dostane zdarma Interrail pro maximálně dvě děti do 11 let. Je zcela na vás, jakým vlakem a kam pojedete – důležité je pouze mít trasu vlaku zapsanou v přiloženém cestovním deníku, do něhož se zapisuje, odkud cestujete, kam cestujete a v kolik hodin vlak odjíždí.

Cestovat můžete podle předem připraveného plánu, anebo se rozhodovat v průběhu cestování, v každém případě je třeba do některých dálkových vlaků obstarat rezervaci místa (místenku) či zaplatit příplatek za jeho použití (třeba v Maďarsku se dodnes připlácí 25 Kč za použití vlaku IC). Pokud si informace o místenkách průběžně ověřujete a dělá vám problém vyznat se ve složitém systému místenek v Itálii či Španělsku, v klidu čtěte dále.

interrail jídlo

Ani s jídlem ve vlaku není problém. Často dnes bývá mnohem lepší, než v kdejaké restauraci

Kam na Interrail

Na Interrail dojedete kromě států bývalého Sovětského svazu prakticky všude, kam v Evropě vedou koleje. Na jednu jízdenku tak můžete objevovat krásy severu v Norsku, vychutnat pravý maďarský guláš v Budapešti, vykoupat se v moři ve Španělsku a k tomu všemu ještě třeba navštívit Londýn či nechat se okouzlit nekonečnou zelení v Irsku. Pokud je to na vás příliš mnoho zážitků, můžete se omezit jen na jednu zemi.

Ačkoliv některé země nabízí síťové jízdenky, které vychází levněji než Interrail, v mnoha zemích tato možnost není a místo nakupování mnoha jízdenek vám vystačí jeden Interrail. Řeč může být třeba o Itálii – během dvou týdnů můžete objet celou zemi a navštívit Milán, Benátky, Řím, Neapol či Palermo. Zejména v případě Itálie tím hodně ušetříte, protože současný tarif italských železnic nabízí levné jízdenky velmi dlouho dopředu a třeba i měsíc před odjezdem vás může výlet na jízdenky vyjít stejně či dráž než flexibilní cestování na Interrail.

interrail evropa

Jeden den Drážďany, druhý Amsterdam, třetí den Paříž, čtvrtý Barcelona, pátý den Lisabon… může to jít i takto rychle

Jakým vlakem na Interrail

Na Interrail můžete cestovat čímkoliv. Od motoráčků z Horní Dolní do prvního většího města v okolí přes klasické rychlíky až po luxusní rychlovlaky typu TGV nebo Frecciarossa 1000. Obecně platí, že na osobní vlaky či rychlíky není třeba žádného příplatku, ale na komfortnější vlaky je třeba zakoupit rezervaci či zaplatit příplatek. Částky to dnes bohužel nejsou zrovna malé a samotné cestování často prodraží.

V případě extrémů typu Itálie či Španělsko pak existuje dražší varianta Interrail Premium, ke které máte rezervace do všech vlaků zcela zdarma. Přehledný seznam vlaků, do kterých je třeba zakoupit rezervaci, je uveden na internetových stránkách, doporučuje se ale mít pro jistotu rezervace do všech dálkových vlaků. Zakoupit se dají prakticky do poslední minuty před odjezdem vlaku, takže pokud vlak není zrovna vyprodaný, ve svobodném cestování Evropou vás to nijak neomezí.

Zajímavým doplňkem pak jsou trajekty. Ty můžete využít k cestám na různé řecké ostrovy, z Francie do Anglie, z Německa do Finska či v mnoha dalších relacích. Ačkoliv většina ze společností nabízí pouze slevu ve výši 10–50 %, v trajektech mezi Itálií a Řeckem platí Interrail jako v kterémkoliv dálkovém vlaku. Je sice nutné zaplatit sezonní či palivový příplatek, ale pokud cesta z Itálie do Řecka (nebo opačně) zapadá do vašeho plánu, určitě tuto možnost vyzkoušejte. Pokud navíc cestujete na Interrail do první třídy, na noční lince z Itálie do Řecka a opačně máte nárok na postel, v případě Interrailu do druhé třídy můžete nocovat na žíněnkách na palubě trajektu.

interrail rychlovlak

Německé rychlovlaky ICE jsou velmi komfortní, spolehlivé a nabízí rychlá spojení po celém Německu. Dostanete se s nimi ale i do Evropy, ať už jde o Paříž, Brusel či Curych

Na kolik Interrail vyjde

Cenově dnes není nabídka Interrail zrovna lákavá. Ještě před deseti lety bylo možné cestovat na jízdenky EuroDomino, které byly levné jako kombinace nejlevnějších mezinárodních jízdenek, bohužel tato nabídka se časem integrovala do jízdenek Interrail a výrazně zdražila. Pokud vám ale nedělá problém za flexibilitu a pohodlí připlatit, je pro vás Interrail víc než vhodný.

Pojďme si uvést pár příkladů:

  • Interrail Global Pass (celá Evropa), sedm dní v průběhu jednoho měsíce, pro mládež od 12 do 27 let: 255 eur (6500 Kč)
  • Interrail Global Pass (celá Evropa), jeden měsíc, pro mládež od 12 do 27 let, první třída: 681 eur (17 200 Kč)
  • Interrail Global Pass (celá Evropa), 22 dní, pro mládež od 12 do 27 let: 394 eur (10 tisíc Kč)
  • Interrail Francie, osm dní v průběhu jednoho měsíce, pro dospělé od 28 do 59 let: 281 eur (7100 Kč)
  • Interrail Rumunsko, čtyři dny v průběhu jednoho měsíce, pro mládež od 12 do 27 let: 99 eur (2500 Kč)
  • Interrail Itálie Premium (bezplatné rezervace do všech vlaků), osm dní v průběhu jednoho měsíce, pro mládež od 12 do 27 let, první třída: 334 eur (8500 Kč)
  • Interrail Maďarsko, šest dní v průběhu jednoho měsíce, pro mládež od 12 do 27 let: 90 eur (2300 Kč)
  • Interrail Německo, osm dní v průběhu jednoho měsíce, pro rodinu = dva dospělí a tři děti: 594 eur (15 tisíc Kč)

Na první pohled se může zdát, že ceny vypadají opravdu šíleně. Částečně tomu tak je – zatímco ceny letenek v průběhu dvaceti let klesly na dříve nepředstavitelné částky, síťové jízdenky Interrail naopak docela zásadně zdražily. Na druhou stranu, pokud se chystáte v rámci státu či Evropy poměrně často pohybovat vlakem, tak vás po spočítání celkové ceny za jízdenky možná překvapí, že o až tak velký rozdíl oproti klasickým jízdenkám nejde.

Pokud k tomu přidáte spoustu možností, které vám tato síťová jízdenka nabízí, tedy flexibilitu, možnost procestovat víc destinací, prakticky nulové starosti se zajišťováním jízdenek a opravdu mnoho slev a zvýhodnění, díky kterým je rozdíl v cenách ještě nižší, vyjde vám, že jezdit na Interrail je prostě mnohem větší pohoda, než mít starosti s jízdenkami. V další kapitole si navíc uvedeme jako příklad cestu čtyř přátel, kde uvidíte, jak tyto výhody vypadají v praxi.

interrail

Pokud se ale naopak vydáte do jihovýchodní Evropy, připravte se na pomalou jízdu…

Síťové jízdenky Interrail stojí pro různé země odlišné částky. Jak můžete z příkladů cen vidět, víc zaplatíte za větší a populárnější země (například za Francii, Itálii či Německo), naopak Maďarsko či Rumunsko pak kupodivu vychází zhruba stejně jako větší cestování na jednotlivé jízdenky.

Z celoevropských nabídek se pak nejvíc vyplatí varianta platná pro 22 dní. K dispozici jsou ale i patnáctidenní jízdenky, ať už ve variantě platné po celých 15 dní, anebo ve variantě, kdy si dny platnosti vyberete v průběhu jednoho měsíce. Pokud vás tedy láká například týdenní pobyt někde u moře, můžete cestování rozvrhnout na dny přesně tak, aby vám týdenní pobyt nešel na vrub platnosti jízdenky.

interrail

… někdy je ale i prostý výhled na pole zajímavý a krásný

Příklady nade vše

Nejlépe dokážu výhody jízdenek Interrail popsat na teoretických příkladech, které od reality dělí pouze jiná jména a mírně upravená trasa. Řekněme tedy, že máme dva páry – Adama a Valerii versus Michala a Jardu.

Obě dvojice milují cestování:

  • Adam s Valerií nechtějí příliš trápení a komplikací (volí Interrail)
  • Jarda s Michalem dají přednost nižší ceně, protože jim omezení jízdenek nevadí (volí jednotlivé jízdenky)

Adam je spořivý člověk a dokázal našetřit na dvoutýdenní variantu síťové jízdenky Interrail pro sebe i pro Valerii. To by Jarda zvládl také, ale přijde mu efektivnější nakoupit jízdenky dopředu a po trasách, protože tím ušetří. Obě dvojice si naplánují podobné trasy – nejprve do Německa, odkud se přesunou přes Benelux do Francie, poté navštíví Itálii, Řecko a přes Balkán zpátky do Prahy. Zatímco Jarda svému pevnému plánu věří, Adam není příliš nadšený z krátkých přestupů a dvě hodiny v Bělehradě mu přijdou málo.

Znáte ten krásný pocit, když vám začíná měsíc cestování po celé Evropě?

Jarda je v dubnu vysmátý, že ho červencový výlet vyšel na pár tisíc, oproti Adamovi ale neušetřil tolik, co očekával – na jízdenkách lehce přes čtvrtinu. Adam je v klidu, má Interrail místenky, ale trošku ho štve pocit, že přece jenom se těch několik tisíc hodit mohlo. No, uvidíme…

Přichází den D, začátek cesty. První ranní spoj z Prahy do Berlína opouští hlavní nádraží po půl sedmé ráno. Interrail sice neplatí v zemi držitele, je ale možné na něj cestovat z místa bydliště na hranice a opačně. Cesta je klidná, atmosféra v ranním vlaku příjemná a dva týdny cestování po Evropě? Prostě krása.

Tedy… do chvíle, než kamarádi dorazí do Hamburku. Tam je totiž pro danou lokalitu tradiční počasí – déšť. Pětihodinová prohlídka města by byla v dešti nepříjemná, Adam vytahuje svůj první trumf – zatímco Jarda musí zůstat ve městě do odjezdu svého spoje, na který má vázanou jízdenku, Adam s Valerií mohou odjet rovnou, stačí pouze si ověřit, že jejich spojení vychází každé dvě hodiny (Hamburk–Amsterdam s přestupem ve městě Osnabrück), což platí.

Místo hodinové návštěvy kavárny na hamburském hlavním nádraží budou muset do města a přečkat déšť. Adam má jako milovník vlaků obrovskou chuť tento čas strávit ve vlaku, zkrátka sednout na nějaký spoj a poznat okolní krajinu, aniž by něco takového předtím tušil. Jarda s tímto nápadem souhlasí, takže vyrazí na otočku do nedalekého Kielu. Za jízdenku dá 20 eur, ale názor, že nejlepší je pevně stanovená trasa s předem zakoupenými jízdenkami, nemění.

interrail

Počasí se sice moc poroučet nedá, ale v teple vlaku jeho nepřízeň nikomu nevadí

Cesta už je naštěstí klidná, do Amsterdamu přijíždí parta večer. Další den mají vyhrazený na prohlídku města, kam patří i návštěva muzea. Interrail nabízí mimo jiné také obrovské množství různých benefitů, což Adam s Valerií ví a tuto možnost rádi využijí – 25% sleva na vstup do amsterdamského muzea a 20% sleva na okružní plavbu lodí se společností Blue Boat Company jsou příjemné bonusy. Jarda s Michalem jsou však klidní, za jízdenky uspořili přece jenom větší část peněz.

Následná cesta přes Brusel do Itálie probíhá přes Lucemburk a Štrasburk, což chce Adam využít a spontánně pozvat Valerii na romantickou večeři v Paříži. Kamarádi souhlasí, tak zatímco Jarda s Michalem stráví den a noc ve Štrasburku, Adam s Valerií dojdou hned po příjezdu do Lucemburku na pokladnu, za tři eura koupí místenku do TGV do Paříže, s kamarády se rozloučí a chvíli poté jsou již v centru Paříže. Krátká tour k Eiffelově věži, procházka po městě a večeře v krásné restauraci s vyhlídkou na věž – tenhle boží nápad dostal Adam ve chvíli, když v Bruselu viděl rychlovlak do Paříže, tedy ráno téhož dne.

Ráno poté se přátelé sejdou v Lucemburku a Jarda konečně uznává, že Interrail je možná lepší. Následná cesta přes Lyon do Milána je opravdu nádherná, tento region Francie patří dle Adama k nejhezčím. Jardovi otrnulo a hrdě prohlašuje, že skoro stejnou částku, jakou dal Adam za místenku do TGV, dal Jarda za celou jízdenku. Adam uznává – v některých případech není Interrail zrovna výhodný. Toto radostné opojení ale nebude trvat příliš dlouho…

Parta cestuje přes Itálii, užívá si moře a překrásného západu slunce z trajektu mezi Itálií a Řeckem. Vše se zdá být krásné… až na cestu rychlíkem ze Soluně do Bělehradu. Zašlý makedonský lehátkový vůz a pomalé jízdy nejsou pro nikoho příjemné. Adamovy obavy z pozdního příjezdu do Bělehradu se pomalu začínají naplňovat. Budík, nastavený na sedm hodin, vzbudí partu v místech, kde doufali, že nebudou – teprve v Niši.

Dvě a půl hodiny zpoždění, způsobeného zoufalou údržbou balkánských železnic a velmi pomalou pasovou prohlídkou, dává jasně tušit, že přípoj do Innsbrucku přátelé nestihnou. Co teď? Čekat v Bělehradu celý den na noční rychlík? A především – co jízdenka? Ta Jardovi s Michalem platí pouze nejen na spoj do Innsbrucku, ale také na návazný vlak do Mnichova a do Prahy. Už teď se dá s jistotou mluvit v minulém čase, protože rozdělením jízdenek přišli o možnost náhradního řešení cesty a musí koupit novou jízdenku na zbytek cesty.

Budapešťské nádraží Keleti je bránou do jihovýchodní Evropy. Ještě loni se odsud dalo dostat vlakem přímo až k moři do Bulharska

Je pro vás větším dobrodružstvím kombinovat jízdenky a hledat úsporu? Přečtěte si článek Jak ušetřit na cestování vlakem u našich sousedů.

Do Bělehradu přijíždí zpožděný rychlík ze Soluně o tři hodiny později, než bylo plánované, a shodou okolností se stíhá cesta do Prahy přes Budapešť. Zatímco Jarda s Michalem kupují novou jízdenku do Budapešti, Adam pouze vypíše do cestovního deníku spoj Bělehrad–Budapešť. Nic víc, ani rezervace k tomuto vlaku nejsou třeba. Jízdenky do Budapešti naštěstí stojí 15 eur na osobu, což Jardův rozpočet příliš nevytrhne.

Rychlík Ivo Andrić přijíždí do Budapešti nad očekávání všech včas, což podstatně zkrátí cestu do Prahy, kam se parta dostane již ráno, zatímco podle původního plánu přes Innsbruck a Mnichov by domů dorazili až večer. Teprve v Budapešti ale přijde šok jízdenka do Prahy již není k dispozici v úsporné variantě, takže je třeba koupit klasickou mezinárodní jízdenku, jak to obvykle pár minut před odjezdem spoje bývá. Rozdíl mezi Interrailem je rázem pryč, a to spolu s šedesáti eury, které spolyká automat na budapešťském nádraží Keleti.

V posledním vlaku naší výpravy Jarda definitivně uznal, že cestování na Interrail vlastně je výhodnější. Adam s Valerií se totiž ani jednou nestresovali, že by jim něco mohlo ujet a pokazit plány, ba naopak – ze spontánního výletu do Paříže byli velice nadšení a hodnotí jej jako highlight celé cesty.

Zkrátka – kdo chce ušetřit, může. Kdo ale nemá obavy připlatit si za bezstarostné cestování a mnohem příjemnější pocity, je pro něj Interrail tím nejlepším, do čeho investovat peníze. Zážitkům z cestování vlakem po Evropě se totiž nevyrovná vůbec nic – ať už množstvím, tak samotným charakterem zážitků – výhledy z vlaku, spousta nového, možnosti srovnání, bezstarostné cestování či možnost spontánně cestovat, jak se komu zlíbí.

interrail

Cestování s přáteli patří k nejlepším zážitkům v životě. Ať se děje, co se děje – sdílení svých zážitků s více lidmi ve chvíli, kdy se právě dějí, se žádné sociální síti nevyrovná

Tipy na cestování

1. Nevažte se

Pokud jste v poslední době někam cestovali vlakem, možná vás příjemně překvapilo, že ceny už nejsou tak děsné jako před lety. Cesta z Prahy do Budapešti a zpátky vás vyjde na rovnou tisícovku, má to však jednu podmínku – musíte jet vlakem, který je uvedený na jízdence. Pokud chcete například dřívějším vlakem, může jízdenka stát víc. Pokud se chcete cestou zastavit třeba v Bratislavě, musíte si koupit jízdenky dvě a v Bratislavě je rozdělit… zkrátka, levné železniční tarify nejsou flexibilní.

Pokud chcete flexibilní jízdenku, musíte za možnost flexibility připlatit – v případě Budapešti dvaapůlkrát tolik. Cestování na Interrail je velice jednoduché. Ve své podstatě jde o síťovou jízdenku, tedy ten typ lístku, který platí bez omezení na vlaky či ujetou vzdálenost. Omezuje vás pouze platnost Interrailu. Můžete tak cestovat vlakem z Prahy do Budapešti v pět, v sedm, anebo až v devět, cestou se zastavit třeba v Bratislavě… Interrail je praktická možnost i v případě, že nevíte, jak jízdenky nakombinovat či kde co koupit.

2. Nestarejte se

Místenky, příplatky… někde jsou třeba, jinde ne. Ačkoliv se při cestování na Interrail doporučuje zajistit rezervace místa a investovat tak menší částku do jistoty, že si ve „vašem“ vlaku sednete, může to být v případě Španělska opravdu „španělská vesnice“. Různé ceny za různé vlaky či třídy, mnoho variant a nijak vábné ceny v případě špičkových vlaků můžou být komplikací jak při plánování, tak později při samotné cestě.

I na tento problém existuje řešení – dražší Interrail Premium. Existuje ve variantě pro Španělsko, nebo Itálii a rezervace do všech vlaků i jejich kategorií máte zcela zdarma. Může se sice stát, že vyjde dráž než klasický Interrail, ale pokud vám nevadí za cestování bez starostí připlatit, jde o nejlepší možné řešení.

Stáhni si zdarma ukázku Travel Bible

Jediné knihy, kterou na cestách nedáš z ruky.

3. Spontánně

Pro zkušené cestovatele s jízdním řádem v hlavě nebo pro milovníky spontánních nápadů s dobrými organizačními schopnostmi a umem orientovat se v mobilních aplikacích s jízdními řády pak můžu doporučit ještě jeden tip – zkuste vyrazit spontánně. Kupte si třeba 22denní variantu a stanovte šest cílů (např. Amsterdam, Porto, Řím, Bukurešť, Istanbul a Varšavu). Jak se tam dostanete, to už nechte na náhodě.

Z Prahy do Amsterdamu můžete jet třeba čtyři dny. Opravdu je jen na vás, kudy to vezmete – co takhle přes Vídeň, Curych a Frankfurt? Nebo Mnichov, Berlín, Düsseldorf? A co Porto? Taky to jde vzít přes Štrasburk, Marseille a Madrid. Nebo raději přes Brusel, Londýn, Paříž a Irún?

Za sebe mohu říct, že tento způsob cestování je jednoduše dokonalý. Nikdy totiž předem nevíte, jaké zážitky vás čekají. A právě to je jednou z podstat cestování na Interrail. Na dobrodružství, jak jste místo do Curychu jeli do Říma, protože do něj jel hezčí vagon a právě jste dostali chuť na pizzu, nejspíš nikdy nezapomenete.

interrail

Cestování vlakem je prostě boží!

Adam Vanting

Průvodčí nočních vlaků po celé Evropě, šéfredaktor portálu ŽelPage.cz a Travel Expert v TravelSupport.eu a Some move. Součástí jeho práce je i příprava itinerářů a rady ohledně cestování po celém světě.

Připraveni vyrazit? Máme pro vás pár tipů a vychytávek, které se budou hodit.

Najděte nejlevnější letenky

To nejdůležitější se dočtete v Travel Bibli. Knize o tom, jak cestovat levně, chytře a dlouho. Letenkám jsme věnovali jednu z nejdelších kapitol. Dozvíte se nejen základní pravidla k hledání nejlepších cen, ale i spoustu triků, jak získat co nejvíc za co nejméně peněz. Nechcete číst celou knihu? Několik základních tipů se dočete na blogu:

Co když nechcete letět?

Po Evropě se snadno dá jezdit i vlakem či autobusy. Hlavně u vlaků mohou ceny na první pohled vypadat dost astronomicky, stačí ale vědět, jak na to, a mnohdy cenu za jízdenku srazíte na méně než polovinu.

Jak najít bydlení?

My nejčastěji využíváme Airbnb a Booking.com. První na pronájem běžných bytů a domů, či jen pokojů ve sdíleném bydlení s hostitelem. Booking je fajn na různé penziony a samozřejmě hotely. Na Airbnb využijte 725 Kč slevu na první bydlení. Stačí se registrovat přes odkaz bit.ly/bibleairbnb. Zároveň pro vás máme 11 tipů, jak vybrat nejlepší bydlení přes Airbnb.

Vybíráte vybavení?

V první řadě se podívejte, jestli využijete některou ze slev, které jsme pro vás připravili ve VIP členské sekci Travel Bible. Jestli chcete ušetřit čas výběrem toho nejlepšího, mrkněte do naší sekce Doporučené vybavení na cesty, kde pravidelně aktualizujeme to nejlepší z nabídky. Stačí zvolit, jestli jedete na dlouhou nomádskou cestu, na pár dní do města, kempovat do přírody či na pořádný trek do hor. Outdoor vybavení doporučujeme nakupovat v obchodě Hanibal.cz. Sami od nich rádi (a k plné spokojenosti objednáváme), ale hlavně si necháme poradit. Všichni totiž cestováním, outdoorem a sportem žijí.  Hodit se vám může i několik článků s vychytávkami na Travel Bibli:

Potřebujete si na cesty nejdřív našetřit?

Cestování dnes už rozhodně není drahé. Většinou se stačí v pár věcech uskromnit – a můžete mít na cestu našetřeno celkem brzy. Máme pro vás pár tipů:

Jedete na hodně dlouho?

Poradíme, jak vybrat nejlepší dlouhodobé cestovní pojištění. V knize Travel Jobs se pak dočtete, jak si na cestách průběžně vydělávat.

Vybavte se na cestu – nejprodávanější produkty na Travel Bibli

e-kniha: Najdi svůj ONLINE GRÁL (ePub, Mobi, PDF)
Před 2 hodinami zakoupil(a) Dominik z města: Česká Lípa
 
Tištěná kniha + roční VIP členství
Před 8 hodinami zakoupil(a) Kateřina z města: Prague
 
Roční VIP členství + ebook Travel Bible
Před 10 hodinami zakoupil(a) Lenka z města: Český Těšín 1
 
Tištěná kniha + roční VIP členství
Před 11 hodinami zakoupil(a) František z města: Praha
 
Tištěná kniha + roční VIP členství
Před 14 hodinami zakoupil(a) Alena z města: Ostrava
 
VIP členství na 6 měsíců
Před 20 hodinami zakoupil(a) Martin z města: Hradec Králové
 
E-kniha: Travel Jobs
Před 1 dnem zakoupil(a) Karolína z města: Praha 3
 
E-kniha: Procestuj svět jako učitel angličtiny (ePub, Mobi, PDF)
Před 1 dnem zakoupil(a) Adéla z města: Tachov
 
Ebook + roční VIP členství
Před 1 dnem zakoupil(a) Jaroslav z města: Znojmo
 
Ebook + roční VIP členství
Před 1 dnem zakoupil(a) Andrea z města: Česká Lípa
 
Tištěná kniha + roční VIP členství
Před 1 dnem zakoupil(a) Marta z města: Kolín
 
Obnovené roční VIP členství
Před 1 dnem zakoupil(a) Matyáš z města: Dobříš
 
Tištěná kniha Travel Jobs + e-book
Před 1 dnem zakoupil(a) Dagmar z města: Dobříš
 
Ebook + roční VIP členství
Před 2 dny zakoupil(a) Jan z města: Náchod
 
Boží notes a 4 náhradní bloky
Před 2 dny zakoupil(a) Jitka z města: Pardubice
 
Ebook + roční VIP členství
Před 2 dny zakoupil(a) Štěpánka z města: Čelákovice
 
Boží notes a 4 náhradní bloky + 1 Item
Před 2 dny zakoupil(a) Miluše z města: Dýšina
 
Cestování – nejlepší životní investice
Před 2 dny zakoupil(a) Ester z města: Cheb
 
Obnovené roční VIP členství
Před 3 dny zakoupil(a) Linda z města: Praha